2009/02/25

Wyniki SPC-2

Plan był taki, że po położeniu córki do łóżka usiądę przed komputerem i napiszę jakiś konkretny tekst. Sytuacja była ku temu sprzyjająca - żona Ania w delegacji w dużym mieście na literę W, znaczy, że nic innego ciekawego dziś nie porobię. Niestety (dla treści tego bloga) szwagrowie nie zawiedli. Po ich wyjściu mój umysł nie jest już tak klarowny i słowo nie łatwo poddają się gięciu. Ale nic to - mimo wszystko postaram się napisać coś z sensem.

Jak już wspomniałem kilka postów wcześniej, wskrzesiłem swoją stronę www. Umieściłem na początku na niej swój kalkulator. Było tam dosyć pusto więc wrzuciłem jeszcze wyniki spc-1, które kilka miesięcy temu podczas choroby przepisałem ze strony spc. Pusto było nadal, dlatego wczoraj przepisałem i zamieściłem wyniki spc-2. Chciałem dziś napisać coś o tym benchmarku i moich spostrzeżeniach, ale ze wspomnianych na początku względów przełożę to na później.

Moja strona ciągle jest bardzo uboga. Jednak planuję systematycznie rozbudowywać ją w nowe narzędzia, dane i analizy. Chcę, mieć tam to co jest mi potrzebne w pracy storage'owca, a nie ma tego w sieci.

Brak komentarzy: