2009/03/18

Kto najlepszy w SSD?

Siedzę tak z laptopem na kolanach, oglądam YCD i myślę co tu mądrego napisać. Pomysłów jest sporo, ale mądrość gdzieś się zagubiła w okolicy połowy drugiej butelki piwa. I właśnie dlatego ten tekst niekoniecznie będzie merytoryczny. Zapewne też trochę pozbawiony sensu. Postanowiłem bowiem zrobić nietypowy ranking. Konkurencja - oczywiście SSD.

Każdy z liczących się producentów systemów pamięci masowej ma teraz na tapecie ten temat. Co chwila pojawiają się nowe informacje o sposobach wykorzystania tej technologii. Jasne, że każdy z vendor'ów twierdzi, że jego wizja i produkt jest najlepszy. Nie chcę teraz pisać o moich faworytach. Zrobiłem coś innego. Wszedłem na strony poszczególnych producentów, wpisałem w polu SEARCH - 'ssd' i spisałem ilość uzyskanych wyników. W ten oto sposób powstał mój ranking:

1 miejsce - IBM - 36370 wyników
2 miejsce - SUN - 8815 wyników
3 miejsce - HP - 495
4 miejsce - HDS - 436
5 miejsce - exe quo EMC i NetApp - 16
6 miejsce - 3PAR - 0

Co prawda Sun ma przewagę dzięki driver'wi 'ssd' z Solarisa, ale przecież pisałem, że nie jest to ranking z sensem :)

UPDATE: Zapomniełem o IBM. Okazało się, że są najlepsi. Tak więc zrobiłem korektę rankingu i teraz to IBM jest najlepszy w SSD!

Brak komentarzy: