2009/03/25

Wirtualizacja pamięci masowej (wideo)

Wczoraj, w hotelu Intercontinental, w Warszawie odbyła się konferencja organizowana przez HDS, Sun i Brocade. Temat przewodni - wirtualizacja pamięci masowej. Miałem dość duże oczekiwania względem tego wydarzenia. Mamy kryzys finansowy. Wszyscy tną koszty i szukają oszczędności. W zaproszeniu pojawiły się hasła typu - "wykorzystanie zasobów pamięci masowej oscyluje na poziomie 35-45%", "zwiększ (...) wykorzystanie do ponad 85%". Nawet dyrektor mojego dyrektora zainteresował się tematem i wypytywał mnie o różne liczby. Dawno nie widziałem też tak wysokiej frekwencji. Ewidentnie temat wzbudził zainteresowanie.
Trochę sie zawiodłem. Niestety nie dowiedziałem się niczego nowego o tym jak lepiej utylizować storage. Te same tematy pojawiają sie już od kilku lat - VTL, wirtualizacja w USPV. Ciekawa była prezentacja nowości w ofercie Brocade i kilka faktów i prognoz przedstawionych przez IDC.
A oto moja krótka relacja wideo z tego wydarzenia.

Brak komentarzy: