2009/06/07

Storagefocus - Jak zmierzyc wydajność macierzy dyskowej

Krzyśka, redaktora naczelnego magazynu Storagefocus znam od pierwszej klasy szkoły podstawowej. Chodziłem wtedy do kółka informatycznego, które prowadził jego tata. Krzysiek mnie pewnie nie kojarzy z tego okresu, ja go jednak dobrze pamiętam. Był jedynym "kółkowiczem", który zamiast grać wpisywał do swojego ZX Spectrum jakieś tajemnicze kody :)

Po kilkunastu latach spotkałem go na jakiejś konferencji o Storage. Był wtedy jeszcze redaktorem w IDG. Teraz współtworzy nowe, kierunkowe wydawnictwa w ramach platformy ITfocus.
Krzysztof zaproponował mi publikację tekstów o tematyce storage w ramach porad ekspertów na Storagefocus. W piątek 5 czerwca ukazał się pierwszy artykuł - Jak zmierzyć wydajność macierzy dyskowej. W dużej części zawiera on wpisy z tego bloga. Połączyłem je w jeden tekst, trochę oszlifowałem i ubarwiłem. Zapraszam do lektury.

Brak komentarzy: